مدیر امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با تدوین دستورالعمل های جدید، صدور مجوز کنسرت در کیش حداکثر به ۲ ساعت رسیده و در بیشتر مواقع مجوز لازم در همان دقایق نخست درخواست صادر می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، «بدریه بحرینی» با اشاره به اینکه مجوز برگزاری کنسرت و جنگ های شبانه در سال ۱۴۰۰ از گردشگری به مدیریت فرهنگی ارجاع شده است، اظهار کرد: این تصمیم به درستی گرفته شده و ما با وجود کمبود نیروی انسانی و افزایش حجم کارها، توانستیم شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که از قبل وجود نداشت را تدوین و طراحی کنیم.

بحرینی ادامه داد: با تدوین دستورالعمل های جدید، در کمتر از ۲ ساعت امکان صدور مجوز برای برگزاری کنسرت ها میسر شده است.

وی با اشاره به ۲۴ مورد تمدید مجوز جنگ‌های شبانه در سال جاری افزود: ۲۷۵ مجوز برگزاری کنسرت و جنگ در سال جاری صادر شده است و در حال حاضر نیز ۶ جنگ فعال در کیش برنامه اجرا می‌کنند.

بیش از ۹۰۰ مورد بازدید از فعالیت جنگ‌های شبانه از دیگر مواردی است که بحرینی به آن اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود نیروی انسانی، هیچ کوتاهی در نظارت‌ها صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر بسترسازی برای تسهیل فرآیندهای دریافت و تمدید مجوز از ۲ مورد حمایت مدیریت هنری از هنرمندان جزیره کیش در اعزام به رویدادهای ملی اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو