رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از راه اندازی مدارس مهارتی علوم ورزشی، گردشگری و هتلداری در دانشگاه بین المللی کیش خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، محمد حسین رنجبر با اشاره به پتانسیل‌های جزیره کیش در حوزه‌های مختلف تجاری، گردشگری و ورزشی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین و فعال‌ترین موسسه آموزش عالی استان با حرکت در راستای کارآفرینی و مهارت آموزی می‌کوشد گام‌های مؤثر و بزرگی را در حوزه اقتصاد دریا محور بردارد و  تاسیس مدارس عالی مهارتی در حوزه‌های مختلف می‌تواند یک فعالیت موثر و کارآمد باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در بخش اقتصاد دریا محور در حوزه‌های مختلف تجارت، اقتصاد، فرهنگ، مدیریت، بازرگانی، شیلات و محیط زیست فعالیت‌های چشمگیری را با تاسیس مدارس مهارتی داشته باشد، افزود: ظرفیت‌های مطلوب کیش، زمینه لازم را برای تاسیس این مدارس فراهم کرده است و دانشگاه آزاد اسلامی براساس توانمندی‌ها و پتانسیل بالفعل می‌تواند با تاسیس مدارس مهارتی در تربیت نیروی انسانی متخصص با منطقه آزاد کیش تعامل سازنده داشته باشد.

رنجبر ، موقعیت ممتاز کیش و همسایگی آن با کشور‌های حوزه خلیج فارس را فرصتی بزرگ برای جذب گردشگر عنوان کرد و افزود: برای جذب گردشگر علاوه بر گسترش جاذبه‌های طبیعی باید زمینه لازم برای استقبال، اسکان و سایر زمینه‌های ضروری جذب توریست نیز فراهم شود و این امر با تربیت نیرو‌های متخصص و ماهر محقق خواهد شد.

در این نشست مقرر شد با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش مدارس مهارتی پشتیبانی شوند تا در آینده نزدیک در جزیره شاهد راه اندازی مدارس مهارتی علوم ورزشی، گردشگری و هتلداری باشیم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو