مدیر آموزش و پرورش کیش از انتشار ماهنامه تخصصی ویژه اولیای دانش‌آموزان کلاس اولی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، صالح بهرام پور گفت: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ماهنامه‌ معماران تربیت را ویژه اولیای دانش‌آموزان کلاس‌اولی، با توجه به اهمیت نقش اولیا در تربیت تمام‌ ساختی کودکان و اعتلای فرهنگ جامعه، برنامه‌ریزی و منتشر کرده است.

وی با بیان اینکه اولیا یکی از ذی‌نفعان یادگیری هستند و در تعلیم و تربیت نقشی اثربخش دارند، افزود: این ماهنامه‌ هر ماه در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا مدیران و معلمان آن را به والدین برسانند.

بهرام پور افزود: پایه اول، پایه‌ای سرنوشت‌ساز و دارای حساسیت آموزشی و تربیتی است و به‌همین دلیل نقش اولیا در خانه بر موفقیت کودک در این پایه تحصیلی اثرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: ورود به مدرسه نخستین تجربه‌ فعالیت آموزشی و تربیتی رسمی کودکان پایه‌اولی است و ارائه‌ خدمات مناسب به کودکان بستگی به عناصر مهم و کلیدی مرتبط با امر تعلیم و تربیت دارد و نیاز است تا والدین با توجه به رویکرد‌های جدید در آموزش و پرورش دوره ابتدایی برای رشد همه‌جانبه‌ فرزندان خود عمل کنند.

بهرام پور تصریح کرد: از اولیای دانش آموزان پایه اول درخواست می‌شود تا مطالب این ماهنامه را با دقت مطالعه کنند و با اهداف، رویکرد‌ها و انتظارات، زمینه‌ تعلیم و تربیت کودک پایه اول در جهت تامین نیاز‌های کودک آشنا شوند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش کیش با همدلی و همراهی خانواده‌ها می‌تواند علاوه بر تامین سلامت جسمی، عاطفی، اجتماعی دانش‌آموزان با ارائه‌ آموزش‌های کیفی در راه اعتلای اهداف والای نظام تعلیم و تربیت، گام‌های مهم و اساسی بردارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو