دوره آموزشی شیوه‌های مشاهده رفتار دانش آموزان با حضور یکی از اساتید دانشگاه و روانشناس ویژه معلمان کیش در سینما لبخند برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، کارشناس مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کیش گفت: این دوره آموزشی ضمن خدمت با موضوع شیوه‌های مشاهده رفتار دانش آموزان با حضور امین محمدپور فارغ التحصیل روانپزشکی و نورولوژی از دانشگاه آلمان در سالن سینما لبخند کیش برگزار شد.

امین محمدپور با اشاره به راه حل‌های طلایی در مسیر زندگی سالم دانش آموزان؛ تربیت فرزندان، نادانی، نگرانی، نیازمندی و ناتوانی را دیواره عظیم برای تخریب ذهن و شخصیت آنان برشمرد و گفت: رعایت تعادل در مباحث تربیتی از ضرورت‌های فرزندپروری است.

وی پیچیدگی‌های مغز انسان را در مسیر یادآوری و آموزش زندگی تاثیر گذار و نقطه رمز بین یادگیری برشمرد و روش زندگی، تربیت و معرفت را برای فرزندان مهم دانست.

استاد دانشگاه و روانشناس، افزود: شکست برای دانش آموزان با ورود مسائل منفی به افکارشان و دور شدن از نکات مثبت و فعالیت‌های انگیزشی درست شروع می شود.

امین محمد پور با اشاره به منطقه امن ذهنی به عنوان یکی از دلایل دخیل در پیشرفت فرزندان، افزود: موفقیت دانش آموزان زمانی آغاز می شود که از منطقه امن ذهنی خارج و به منطقه ریسک و گشوده شدن دروازه‌های موفقیت وارد شوند.

دوره ضمن خدمت شیوه‌های مشاهده رفتار دانش آموزان با حضور مدیر آموزش وپرورش منطقه آزاد کیش، کارشناسان اداره، مدیران، معاونان، معلمان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو