رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران با طراحی و برگزاری جایزه علمی و فناوری مصطفی گام جدیدی در معرفی برترین‌های جهان اسلام برداشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، حسن مروتی با اشاره به ارج نهادن به فعالیت‌هایی که باعث بهبود زندگی انسان می‌شود، گفت: جایزه علمی مصطفی و جایزه نوبل نمونه‌هایی از احترام به دانشمندان و محققانی است که برای صلح، امنیت و ارتقای زندگی بشر تلاش می‌کنند.

وی افزود: جایزه علمی و فناوری مصطفی به ابتکار جمهوری اسلامی ایران در سال ٩١ طراحی و از سال ٩۴ اجرایی شد و در ۴ دوره گذشته دانشمندان جهان اسلام در این همایش شرکت کردند و برترین‌ها به دنیا معرفی شدند.

رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، افزود: در پنجمین دوره این همایش که در اصفهان در حال برگزاری است علما و اندیشمندان جهان اسلام دستاورد‌های نوین خود را عرضه کردند و هیئت داوران در پایان به مقاله‌ها و دستاورد‌های علمی برتر لوح سپاس و جایزه ۵٠٠ هزار دلاری اهدا خواهند کرد.

امسال در بخش مقاله‌های برگزیده امید فرخزاد دانشمند ایرانی نیز موفق به کسب نشان برتر شد.

امید فرخزاد دانشمند ایرانی با ارائه مقاله در حوزه طراحی، توسعه و ارزیابی دارو‌های نوین نانو و نانو ذرات پلیمری موفق به کسب نشان برتر شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو