مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: مدارس کیش برای سال تحصیلی جدید با کمبود ۲۵ کلاس درس روبرو هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، صالح بهرامپور گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار و ۶٠٠ دانش آموز در مدارس کیش تحصیل می‌کنند و هزار و ١٣۵ نفر از آنان کلاس اولی هستند.

وی افزود: فضا‌های آموزشی مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید آماده نمی‌شود و مدرسه شهید سیدین نیز ممکن است تا اواخر پاییز به بهره برداری برسد.

بهرام پور خاطرنشان کرد: مدرسه ١٨ کلاسه واقع در میدان آرین در قالب مسئولیت اجتماعی انبوه سازان در حال ساخت بود که با پیشرفت ۴٧ درصدی هم اکنون متوقف شده است.

مدیر آموزش و پرورش کیش، گفت: دو مدرسه دیگر در فاز صدف تاکنون ١٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و هنرستان ١٨ کلاسه واقع در لاین ترافیک هم در مرحله خاک برداری باقی مانده است.

صالح بهرام پور متولی ساخت مدارس در کیش را معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان برشمرد و گفت: انبوه سازان نیز در قالب مسئولیت اجتماعی باید در مدرسه سازی مشارکت کنند.

وی گفت: کمبود کلاس‌های درس با افزایش جمعیت دانش آموزان در کلاس‌ها جبران می‌شود و امسال در برخی مدارس تعداد دانش آموزان یک کلاس به ۴٠ نفر نیز می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش کیش، گفت: از ظرفیت هنرستان‌های هدف و خوارزمی برای افزایش کلاس‌های درس و در برخی مدارس از دفتر مدیران هم به عنوان کلاس درس استفاده می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو