مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت شاهد کاهش تراکم دانش آموزان در کلاس‌های درسی خواهیم بود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، رحیم سرهنگی در بازدید از روند تجهیز، نوسازی و بهسازی مدارس کیش، استفاده دانش آموزان از فضای آموزشی مطلوب را یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان و اولیای دانش آموزان برشمرد.

وی گفت: اقدامات مهمی برای ارتقای سطح فراگیری علم و تحصیل دانش آموزان از جمله رسیدگی و تجهیز هر چه بهتر فضا‌های آموزشی و افزایش کلاس‌های درسی در سال تحصیلی جدید انجام شده است.

سرهنگی با بیان اینکه کیفیت مطلوب فضای آموزشی مدارس و نیروی انسانی مجرب نقش مهمی در افزایش انگیزه و روحیه دانش آموزان برای یادگیری و تحصیل دارد، افزود: باید برای رفع کمبود‌های مدارس از جمله تهیه تجهیزات، بهسازی فضا‌های آموزشی، آماده سازی کلاس‌های درس، نمازخانه، کتابخانه، فضا‌های محیطی و امکانات ورزشی هر چه سریع‌تر اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: با فراهم آوردن شرایط مناسب برای فرهنگیان جزیره کیش به ویژه معلمان و اساتید مجرب می‌توان سطح کیفی آموزشی را نسبت به سنوات گذشته ارتقا داد.

رحیم سرهنگی از اقدامات و پیگیری‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، مدیریت پشتیبانی سازمان و اداره آموزش و پرورش در راستای رسیدگی به وضعیت فضا‌های آموزشی و تجهیز و آماده سازی مدارس قدردانی کرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو