رئیس بخش حقوقی و داور کمیته علمی اولین کنگره ملی بانوان ایرانی گفت: گسترش فرهنگ و نهادینه شدن مشارکت اجتماعی بانوان از مهمترین اهداف برگزاری کنگره ملی بانوان ایرانی است.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، سحر ناصر بخت افزود: ارتقای سهم مشارکت اقتصادی بانوان در پویایی اقتصاد، توسعه پایدار و شبکه سازی از دیگر اهداف این کنگره علمی است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران در راستای وظایف ذاتی خود و با هدف ارتقای کیفی جامعه زنان در ابعاد اجتماعی و اقتصادی از طریق تقویت گفتمان تعاون و جامعه زنان تعاونگر، تدوین سند ملی تعاون و زیست اجتماعی زنان را در دستور کار خود قرار داده است.

دکترای حقوق بین الملل و عضو کمیته علمی اولین کنگره ملی بانوان ایرانی، گفت: کنگره ملی باور با حضور جمعی از نخبگان، استادان دانشگاه، فعالان و کنشگران حوزه زنان، مسئولان دستگاه‌های حاکمیتی و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد.

سحر ناصربخت خاطرنشان کرد: در این کنگره نقش‌آفرینی زنان در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی با رویکرد زیست بوم بررسی شد و در پایان از ۶۰ اثر برگزیده کمیته‌های علمی تقدیر شد.

وی تصریح کرد: زنان از لحاظ کمی و کیفی ظرفیت مهمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و در حوزه‌های اقتصادی، فعالیت‌های اجتماعی و تربیت و پرورش نسل آینده ساز نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو