کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان، وقوع ناپایداری‌های موقتی و تندباد لحظه‌ای و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه نژاد با بیان اینکه امروز بعدازظهر و شب ناپایایداری جوی و دریایی در استان شاهد خواهیم بود گفت: صبح امروز، جوی آرام حاکم است و شرایط دریا نیز برای تردد‌های دریایی مساعد خواهد بود و در بعدازظهر و شب، تحت تاثیر فعالیت سامانه هواشناسی در پار‌های از نقاط استان ناپایداری‌های جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز بعدازظهر و شب در پار‌های از نقاط استان بویژه ارتفاعات رشد ابر، رگبار پراکنده باران، رعد وبرق گاه تگرگ و تند باد لحظ‌های پیش‌بینی میشود و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها نیز دور از انتظار نیست و توصیه میشود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

حمزه نژاد گفت: از فردا در مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز و شرق خلیج فارس افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی پیش‌بینی میشود و دریا ساعاتی نسبتا مواج خواهد شد و به تناوب تا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.

وی افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها انجام شود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی، نوسان ۱ تا ۲ درج‌های دما در استان پیش‌بینی میشود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو