کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از اواخر وقت امشب در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان و خلیج فارس وزش باد شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی‌سی پور گفت: امروز با تاثیر سامانه همرفتی، ناپایداری‌های جوی و دریایی در نقاطی از استان تداوم خواهد داشت و در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد.

وی گفت: امروز بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می شود.

سی‌سی پور خاطرنشان کرد: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه فعال در هرمزگان تا فردا جمعه ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور افزود: در مناطق دریایی طی امروز در بعضی ساعات افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود و با توجه به احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در اثر ابری بودن، توصیه می‌شود تردد‌های دریایی با احتیاط انجام شود و در بعدازظهر و شب شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو