کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز با تاثیر سامانه فعال در استان، ناپایداری‌های جوی و دریایی در نقاطی از استان تداوم خواهد داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه نژاد گفت: بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وقوع ناپایداری‌های موقت به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: سامانه فعال بر روی استان تا جمعه در ساعاتی از روز در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود و شدت باد در شب در محدوده تنگه هرمز نیر قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

حمزه نژاد گفت: توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند و بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: پنجشنبه با تغییر سمت جریان هوا افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی، امروز از شدت دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو