کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بیشینه سرعت باد به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از یک و نیم متر خواهد رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه نژاد با اشاره به ناپایداری دریایی در مناطق خلیج فارس گفت: امروز با وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی تا شمال غربی مناطق دریایی استان مواج خواهد شد.

وی افزود:  توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد گفت: در آسمان استان نیز گذر ابر پیش بینی می‌شود و در بعدازظهر، وقوع رگبار پراکنده باران در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از دوشنبه با افزایش باد‌های جنوب شرقی، دریا مواج خواهد شد و با نفوذ و فعالیت سامانه‌ای بارشی، برای استان آسمان ابری و بتدریج رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است و این شرایط تا پنجشنبه ۳۰ فروردین تداوم خواهد داشت.

حمزه نژاد گفت: بارش‌های این سامانه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته، قابل ملاحظه خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی خواهد شد و توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در بستر و مجاورت رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی امروز و فردا نوسان دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت و اواسط هفته، کاهش دمای بیشینه ۳ تا ۶ درجه سلسیوس مورد انتظار است.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو