کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ظهر امروز تا جمعه شب دریا با وزش باد‌های شدید جنوب غربی تا شمال غربی مواج خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی سی پور افزود: امروز بعدازظهر و شب ناپایداری‌هایی در وضعیت جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بیشینه سرعت وزش باد بویژه طی روز‌های پنج شنبه و جمعه به ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا دو متر خواهد رسید و سبب اختلال در تردد‌های دریایی خواهد شد.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، هوا در طول روز همراه با غبار محلی، در بعدازظهر و شب در ارتفاعات غربی و شمالی و جزایر غربی استان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق و افزایش سرعت لحظه‌ای باد دور از انتظار نیست.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی در این مناطق خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: جمعه و شنبه در مناطق شرقی، سواحل دریای عمان، برخی نقاط مرکزی و شرق تنگه هرمز افزایش سرعت وزش باد شمال شرقی با احتمال گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی امروز افزایش نسبی دمای بیشینه در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

 

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو