کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز خروج سامانه بارشی از شرق استان و برقراری جوی آرام روی استان پیش بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی سی پور گفت: امروز تا ظهر در پاره‌ای نقاط شرق استان، وقوع رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط استان، جوی آرام خواهیم داشت.

وی گفت: دریا نیز صبح امروز در محدوده خلیج فارس و تنگه هرمز نسبتاً آرام و برای تردد‌های دریایی مساعد پیش‌بینی می‌شود، اما در بعدازظهر با افزایش باد‌های جنوب غربی کمی مواج خواهد شد.

سی سی پور گفت: از بعدازظهر فردا تا سه شنبه ۲۲ اسفند گذر موج ضعیف بارشی از نیمه جنوبی کشور، سبب افزایش ابر در آسمان استان خواهد شد و وقوع رگبار پراکنده باران بیشتر در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در این مدت آب‌های خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با وزش باد‌های نسبتاً شدید، مواج خواهد شد و توصیه می‌شود تمهیدات لازم بویژه در بنادر غربی استان در نظر گرفته شود.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی امروز با توجه به کاهش ابر در آسمان، افزایش نسبی دمای بیشینه و از فردا تا پایان هفته کاهش دمای کمینه پیش‌بینی می‌شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو