کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز ناپایداری جوی و دریایی همراه با تقویت فعالیت سامانه بارشی در مناطق شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی در استان هوا ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی گفت: تمرکز فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی و شرقی استان، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در نیمه شرقی استان خواهد شد.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و تردد‌های غیر ضرور جاده‌ای در شرق استان پرهیز شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در این مدت با وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب شرقی، دریا بویژه در محدوده دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس نسبتاً مواج خواهد بود و توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری نمایند و تمهیدات لازم در بنادر استان انجام شود.

حمزه نژاد گفت: گذر سامانه بارشی دیگری از اواخر وقت دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه سبب ابری شدن آسمان و رگبار پراکنده باران در پاره‌ای از نقاط مرتفع استان خواهد شد.

وی گفت: از لحاظ دمایی امروز با توجه به ابری بودن آسمان، کاهش دمای بیشینه و افزایش دمای کمینه و رطوبت نسبی، پیش بینی می‌شود.

 

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو