کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز صبح در سواحل و جزایر کیش و لاوان مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر وزش باد‌های سطحی پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی سی پور گفت: امروز جوی آرام و پایدار بر روی استان برقرار حاکم خواهد بود و شرایط دریا نیز نسبتاً آرام و برای تردد‌های دریایی مساعد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا تا ظهر پنجشنبه دهم اسفند، تحت تاثیر موجی بارشی، در آسمان استان افزایش ابر و در پاره‌ای از نقاط استان بیشتر مناطق شرقی استان، رگبار پراکنده باران  و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: از اواخر وقت فردا با افزایش سرعت باد‌های شمال غربی در مناطق دریایی استان، دریا مواج خواهد شد و جمعه نیز با تغییر سمت باد، وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال شرقی سبب مواج شدن آب‌های دریای عمان و تنگه هرمز خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود تمهیدات لازم در بنادر در نظر گرفته شود و شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی امروز و فردا نوسان دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت و از بامداد پنجشنبه تا اوایل هفته آینده کاهش محسوس دمای کمینه بویژه در مناطق شمالی استان و ارتفاعات پیش بینی می شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو