کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز با تاثیر یک موج بارشی به صورت پراکنده در کیش و دیگر نقاط استان ناپایداری وضع جوی پیش بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی سی پور گفت: امروز در مناطق غربی استان بارش پراکنده باران و رگبار و رعد وبرق همراه با افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: دریا تا بعدازظهر با وزش باد سطحی کمی مواج و از شب، دریای عمان و شرق تنگه هرمز با وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی مواج خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان خاطرنشان کرد: فردا جمعه نیز ناپایداری‌های جوی و دریایی در استان قابل ملاحظه خواهد بود.

سی سی پور گفت: از اواخر امشب و فردا با تقویت سامانه بارشی در نیمه شرقی استان، مناطق دریایی تنگه هرمز و پاره‌ای از نقاط مرکزی شاهد رگبار نسبتا شدید باران و رعد وبرق همراه با وزش باد شدید خواهیم بود.

وی افزود: فردا جمعه نیز با توجه به شدت بارش در نیمه شرقی استان، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: فردا جمعه، دریای عمان و شرق تنگه هرمز با وزش باد‌های شدید جنوب شرقی و خلیج فارس با وزش باد‌های شدید شمال غربی مواج و طوفانی خواهد شد.

سی سی پور گفت: شدت باد در برخی از ساعات به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع موج در محدوده ۲۰۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: از ظهر فردا جمعه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی استان کاسته خواهد شد و همچنان در شرق استان تا اوایل صبح شنبه ۱۴ بهمن رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: سامانه بارشی به تدریج از صبح شنبه از شرق استان خارج خواهد شد و توصیه می‌شود با توجه به هشدار سطح نارنجی روز جمعه، از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی بویژه در شرق استان جلوگیری شود و تمهیدات لازم در مناطق ساحلی و دریایی در نظر گرفته شود و با توجه به شدت بارش و احتمال تگرگ محافظت از محصولات کشاورزی در شرق استان انجام شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی فردا در بیشتر نقاط استان کاهش نسبی دمای بیشینه و از شنبه کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو