کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز صبح تا ظهر، شرایط جوی و دریایی آرامی در استان برقرار خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه‌نژاد گفت: بعدازظهر و شب، افزایش باد‌های جنوب غربی برروی تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود و دریا در این نواحی نسبتاً مواج خواهد شد.

وی گفت: امروز صبح دریا آرام خواهد بود و در بعداز ظهر و شب، افزایش سرعت باد‌های جنوب غربی درتنگه هرمز و دریای عمان سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: بیشینه سرعت باد به بیش از ۳۶ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۱ متر خواهد رسید و توصیه می‌شود در بعدازظهر و شب، شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد در این مناطق دریایی خودداری کرده و تردد سایر شناور‌ها با احتیاط انجام شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی برروی تمامی مناطق دریایی جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود و مواج شدن دریا و اختلال در تردد‌های دریایی را بویژه در بعدازظهر و شب به همراه خواهد داشت.

حمزه نژاد افزود: توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌ها بویژه در خلیج فارس و بنادر غربی استان در نظر گرفته شود.

وی گفت: چهارشنبه از سرعت باد در محدوده دریای عمان و نیمه شرقی تنگه هرمز کاسته خواهد شد، اما آب‌های خلیج فارس و نیمه غربی تنگه هرمز کماکان مواج پیش‌بینی می‌شود.

حمزه نژاد افزود: از لحاظ دمایی دراین مدت، نوسانات ۱ تا ۲ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

 

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو