کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در خلیج فارس و مناطق فراساحل و غرب تنگه هرمز، وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی سی پور گفت: آب‌های دریای عمان و تنگه هرمز در بعدازظهر، کمی مواج پیش بینی می‌شود.

وی گفت: امروز صبح در سواحل و جزایر استان، مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود و آب‌های دریای عمان و تنگه هرمز کمی مواج خواهد بود.

سی سی پور افزود: در خلیج فارس و فراساحل غرب تنگه هرمز، وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد و توصیه می‌شود شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد در این نواحی خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها به سمت کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس و استان‌های خوزستان و بوشهر در نظر گرفته شود.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی تا اواسط هفته، روند کاهش نسبی دمای کمینه بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

وی گفت: فردا یکشنبه ۱۷ دی گذر ابر و وقوع رگبار پراکنده باران در محدوده تنگه هرمز و برخی نقاط مرکزی و شرقی استان پیش بینی می شود و از دوشنبه ۱۸ دی، افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی با احتمال گرد وغبار و کاهش موقتی کیفیت هوا در مناطق شرقی و مرکزی استان و محدوده دریای عمان و تنگه هرمز پیش بینی می‌شود و آب‌های این مناطق دریایی نیز متلاطم خواهد شد.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو