کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با ورود و فعالیت سامانه بارشی در اواخر هفته، بارش باران در استان پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز برروی دریای عمان و تنگه هرمز وزش باد‌های جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود و دریا کمی مواج خواهد بود.

وی گفت: از ظهر امروز از سمت غرب استان، افزایش و گذر ابر برروی آسمان استان پیش‌بینی می‌شود و در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات، برخی نقاط غربی و مرکزی استان همچنین تنگه هرمز، رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: در ابتدای صبح، پدیده سواحل و جزایر استان مه رقیق صبحگاهی و در طول روز وزش باد، غبار محلی و افزایش و گذر ابر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با وزش باد‌های جنوب شرقی، آب‌های دریای عمان و تنگه هرمز کمی مواج خواهد شد و توصیه می‌شود تردد شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط انجام شود.

حمزه نژاد گفت: در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان، برخی نقاط غربی و مرکزی استان و تنگه هرمز، افزایش و گذر ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد گاه گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود و طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز محتمل خواهد بود و توصیه می‌شود از رفتن به مناطق مرتفع و تردد درحاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی امروز و فردا، نوسان دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو