کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بعدازظهر و شب ناپایداری‌های جوی و دریایی در استان پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی‌سی پور گفت: در سواحل و جزیره کیش و دیگر جزایر استان، مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: دریای عمان و تنگه هرمز امروز با افزایش باد‌های جنوب شرقی، متلاطم خواهند شد و در خلیج فارس شرایط برای تردد‌های دریایی مساعد پیش‌بینی می‌شود.

سی‌سی پور گفت: بعدازظهر و شب در سطح استان، بویژه نیمه شرقی استان و ارتفاعات همچنین برخی سواحل، رشد ابر همراه با رگبار باران و رعد وبرق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تقویت سامانه بارشی، بارش‌ها در نیمه شرقی استان همچنین نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان از مقادیر بالاتری برخوردار خواهد بود و سبب طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود از رفتن به مناطق مرتفع و تردد درحاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و تردد جاده‌ای در مناطق شرقی استان با تمهیدات لازم انجام شود.

سی‌سی پور گفت: علاوه بر افزایش باد جنوب شرقی، احتمال رگبار باران و افزایش لحظه‌ای سرعت باد و گرد و غبار نیز در محدوده دریای عمان و تنگه هرمز دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود تردد شناور‌ها بویژه سبک و صیادی با احتیاط‌های لازم انجام شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی، نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو