کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تداوم وزش باد‌های نسبتا شدید شمال غربی و مواج بودن دریا در خلیج فارس بویژه جزایر کیش و لاوان تا اواخر وقت جمعه چهاردهم مهر پیش بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه نژاد با اشاره به مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی در جزیره کیش و دیگر جزایر خلیج فارس، گفت: امروز بعدازظهر در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: دریا صبح تا ظهر نسبتا آرام و در بعدازظهر و شب پدیده شاخص در خلیج فارس بویژه در جزایر کیش و لاوان وزش باد نسبتا شدید شمال غربی و مواج شدن دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سرعت باد بویژه در مناطق جنوبی و غربی جزایر کیش و لاوان به بیش از ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به بیش از ۲۰۰ سانتیمتر خواهد رسید و سبب اختلال در تردد‌های دریایی خواهد شد.

حمزه نژاد تصریح کرد: امروز مناطق دریایی تنگه هرمز و بخش‌های از دریای عمان با افزایش سرعت باد‌های شمال غربی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود در این مدت از تردد شناور‌های سبک و صیادی خودداری و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های غربی استان در نظر گرفته شود و برای تردد ایمن کشتی‌های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان نیز تمهیدات ویژه انجام شود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی نیز در این مدت تغییرات قابل توجهی نخواهیم داشت.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو