کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز و فردا با توجه به تشدید سرعت باد‌های ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، احتمال گردوغبار و کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط شرقی هرمزگان دور از انتظار نخواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه‌نژاد گفت: امروز بعدازظهر در ارتفاعات و برخی نقاط مستعد استان ناپایداری وضعیت جوی خواهیم داشت.

وی گفت: در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان با رشد ابر‌، رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: در مناطق مرکزی استان که شرایط بارشی مهیا نیست، بعدازظهر و اوایل شب احتمال رعد وبرق و تند باد موقت همراه با گردوخاک و کاهش موقت دید افقی دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود با توجه به احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی، از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

حمزه نژاد گفت: در مناطق دریایی استان با وزش باد جنوب غربی، دریا کمی مواج خواهد بود و در بعدازظهر و اوایل شب احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد و مواج شدن موقت تنگه‌ی هرمز دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: از لحاظ دمایی به تدریج فردا و سه‌شنبه با کاهش رطوبت نسبی هوا، افزایش نسبی دما بویژه در شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو