کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تا اوایل هفته آینده با فعالیت سامانه کم فشار فصلی، در کیش و دیگر نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی‌سی پور گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده پدیده غالب در جزیره کیش و دیگر جزایر خلیج فارس، مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبار محلی خواهد بود.

وی گفت: امروز با افزایش باد جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه هرمز نسبتا مواج خواهد بود و در بعداز ظهر و اوایل شب، در نواحی شمالی تنگه هرمز افزایش ابر، افزایش لحظه‌ای سرعت باد و احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق، دور از انتظار نخواهد بود.

سی‌سی پور گفت: توصیه می‌شود شناور‌های سبک صیادی و قایق‌های تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها انجام شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شرقی، شمالی و مرکزی همچنین برخی نقاط ساحلی و دریایی، رشد ابر‌های همرفتی همراه با رگبارباران و رعد وبرق، تندباد لحظه‌ای گاه گرد و غبار و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی می‌شود.

سی‌سی گفت: توصیه می‌شود در بعدازظهر و شب از تردد در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

وی افزود: از نظر دمایی در این مدت، افزایش نسبی دما ۱ تا ۲ درجه سلسیوس در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو