کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز صبح در نواحی شمالی تنگه هرمز و برخی نقاط ساحلی و مرکزی استان، هوا ابری با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق و در طول روز نیز همراه با غبارمحلی پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی‌سی پور گفت: با تداوم فعالیت سامانه کم فشار فصلی، در دریای عمان و تنگه هرمز وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی و مواج بودن دریا و در بعدازظهر در ارتفاعات استان رگبار باران و رعد وبرق و تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در بعدازظهر و اوایل شب نیز در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی رشد ابر‌های همرفتی همراه با رگبارباران و رعد وبرق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و سبب سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی خواهد شد.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود بعدازظهر و شب از تردد در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود و این شرایط جوی به تناوب تا سه شنبه هفته تداوم خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریای عمان و تنگه هرمز تحت تاثیر باد‌های جنوب شرقی تا ظهر فردا، نسبتاً مواج خواهد بود و بیشینه سرعت باد در این مناطق بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا، بیش از یک و نیم متر پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: از نظر دمایی این هفته، افزایش نسبی دما ۲ تا ۴ درجه سلسیوس در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو