کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در سواحل و جزایر غربی خلیج فارس، عصر و شب با افزایش باد شمال غربی دریا متلاطم خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مجتبی حمزه نژاد گفت: با تداوم تاثیر جریانات فصلی در تنگه هرمز و دریای عمان، افزایش باد و در ارتفاعات استان در بعدازظهر رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز صبح تا ظهر، دریای عمان و تنگه هرمز با افزایش سرعت باد جنوب شرقی متلاطم خواهد بود و بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق با احتمال تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود، در بعدازظهر از رفتن به مناطق مرتفع و قرارگیری در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی گفت: فردا پنجشنبه و جمعه نیز با توجه به تشدید باد ۱۲۰ روزه‌ جنوب شرق کشور، در برخی از مناطق شرقی استان، افزایش باد، احتمال گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

حمزه نژاد گفت: صبح جمعه ۳۰ تیر تا اوایل هفته آینده دریا با وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی نسبتا مواج خواهد شد و در این مدت اختلال در تردد‌های دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از نظر دمایی امروز تا پایان هفته افزایش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو