کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در بعدازظهر و شب در محدوده تنگه هرمز و جزیره کیش و بنادر غربی استان افزایش سرعت باد جنوب غربی، شمال غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرضیه سی سی پور گفت: امروز در مناطق دریایی استان در ساعات بعدازظهر و شب افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به تداوم باد تا شب توصیه می‌شود شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی از تردد دریایی در مناطقی، چون قشم، هرمز، لارک، هنگام و جزایر کیش و لاوان خودداری کنند.

سی سی پور گفت: شدت باد در روز‌های پنجشنبه و جمعه در جزایر غربی استان بویژه جزیره کیش و لاوان قابل ملاحظه خواهد بود و اختلال در تردد‌های عصرگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق همراه با افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در سایر مناطق که شرایط بارشی مهیا نیست در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت باد و احتمال گردوخاک موقتی دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی گفت: از لحاظ دمایی تا پایان هفته نوسان ۱ تا ۲ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود و از اوایل هفته آینده افزایش دما در مناطق شرقی استان محسوس خواهد شد.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو