کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز کماکان با تداوم وزش باد‌های شدید شمال غربی در جزیره کیش و دیگر جزایر خلیج فارس و غربی استان دریا مواج خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک،مرضیه سی سی پور گفت: امروز شدت وزش باد در بعدازظهر و شب در مناطق غربی جزایر کیش و لاوان گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج بویژه در مناطق جنوبی و غربی این جزایر به ۲۵۰ سانتیمتر خواهد رسید.

وی افزود: وزش باد‌های نسبتا شدید شمال غربی در جزایر خلیج فارس، اما با شدت کمتر در بعدازظهر و شب فردا جمعه ۱۵ اردیبهشت تداوم خواهد داشت و در روز شنبه از سرعت وزش باد کاسته خواهد شد و شرایط برای تردد دریایی مناسب خواهد شد.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود در بعدازظهر و شب از تردد شناور‌های سبک و قایق‌های تفریحی در خلیج فارس خودداری شود و تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌های مسافربری در جزایر غربی استان انجام شود.

وی افزود: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، هوا در بعدازظهر در ارتفاعات استان با رشد ابر پیش بینی می‌شود، در بعدازظهر وقوع رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در ارتفاعات شمالی و شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور گفت: از نظر دمایی، از اوایل هفته آینده در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو