رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک فروند شناور حامل بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای خلیج‌فارس توقیف شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژؤواک، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، مجتبی قهرمانی روز یکشنبه در خصوص جزئیات این خبر اعلام کرد: با هماهنگی رییس حوزه قضایی پارسیان و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت به‌منظور ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان، رزمندگان غیور ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آبهای خلیج‌فارس و در انتهای سواحل غربی استان، نسبت به توقیف این شناور اقدام کردند.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با صدور قرار تامین کیفری جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می‌برند.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است که سوخت‌های کشف شده از این شناور طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می‌شود.

قهرمانی با تاکید بر اینکه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در این استان با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در ساحل و دریا ادامه دارد، بیان کرد: در سایه اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، فراجا و مرزبانی، سواحل و آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و دریای عمان به هیچ وجه، جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو