معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کارآفرینی و تولید محصولات صنایع دستی با کیفیت و بازار پسند از اقدامات شاخص انجمن ضایعات نخاعی در بندرعباس است.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، احسان کامرانی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از موسسه مردم نهاد انجمن ضایعات نخاعی بندرعباس افزود: انجمن ضایعات نخاعی یکی از موسسات مردم نهاد فعال هرمزگان است که در زمینه توانمندسازی معلولان گام‌های مهمی برداشته است.

وی حمایت و پشتیبانی از سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی دارای برنامه و ایده را از اولویت‌های کاری حوزه مشارکت‌های اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد و گفت: نهادهای اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در هرمزگان هدایای مورد نیاز خود برای مناسبت های مختلف را از محل تولیدات انجمن ضایعات نخاعی و سایر موسسات خیریه مردم نهاد استان تهیه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان خرید محصولات تولیدی معلولان در انجمن ضایعات نخاعی توسط نهادهای اجرایی و صنایع را تاکید ویژه شخص استاندار در راستای حمایت از معلولان دانست و افزود: استاندار در این رابطه دستورات صریحی صادر کرده است.

کامرانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در ۲۹ آبان ماه جاری گفت: با توجه به اهمیت این انتخابات تمامی سازمان‌های مردم نهاد که از استانداری هرمزگان و فرمانداری‌های تابعه مجوز گرفته‌اند، نسبت به شرکت در انتخابات با معرفی نماینده خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات نمایندگان تشکل‌ها در هرمزگان دریافت شده و تمامی تشکل‌های داری مجوز از استانداری و وزارت کشور می‌توانند با معرفی نماینده در این انتخابات شرکت کنند.

انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان مهرماه سال ۱۳۸۱ با هدف شناسایی، آموزش، درمان، رفع مشکلات اشتغال، مسکن و دفاع از حقوق افراد ضایعه نخاعی تاسیس شده است.

استان هرمزگان دارای حدود ۴۸۵ نفر ضایعه نخاعی است که از این تعداد ۲۳۵ نفر در شهرستان بندرعباس و ۲۵۰ نفر در سایر شهرستان‌ها زندگی می‌کنند.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو