مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی استان ۸۲ سانتی مترمربع است، گفت: با افتتاح پروژه‌های هفته تربیت بدنی سرانه ورزشی این استان، ۹ سانتی متر افزایش پیدا می‌کند.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مظفر مهری خادمی نسب روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی افزود: سرانه ورزشی روباز هرمزگان نسبت به سرانه سالن‌های سرپوشیده بالاتر است، به شکلی که ۱۵۸ هزار و ۷۳۲ مترمربع فضای ورزشی روباز و بیش از ۹ هزار مترمربع سالن سرپوشیده داریم.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۱۴ پروژه ورزشی در هرمزگان آماده است که در هفته تربیت بدنی و سفر رییس جمهور به استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح‌کرد: این طرح ها شامل ۶ زمین چمن مصنوعی بزرگ، چهار زمین چمن طبیعی بزرگ، پیست تارتان رودان، ۹۴ زمین چمن چمن مصنوعی محله‌ای و روستایی و ۹ سالن ورزشی است که در هفته تربیت بدنی تا آبان ماه به بهره‌برداری می رسد.

خادمی نسب ادامه داد: در هفته تربیت بدنی علاوه بر افتتاح طرح‌های ورزشی، ۶۰ برنامه فرهنگی، ۵۰ برنامه همگانی، ۱۴۰ برنامه قهرمانی، ۱۰ برنامه جوانان نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: منابع مالی ما محدودی است و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا نگاه مسئولان استان را به سمت حوزه ورزش ببریم که نتیجه آن افزایش ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد ریالی اعتبارات ملی و استانی بوده است و رشد ۲ برابری اعتبارات استانی نشان می‌دهد.

این مسوول گفت: پیگیر افزایش اعتبارات ملی نیز هستیم و امیدواریم در این حوزه هم رشد خوبی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در خصوص مقام های کسب شده قهرمانان استان در مسابقات داخلی و بین المللی نیز گفت: ورزشکاران استان در مجموع ۳۰۴ مدال رنگارنگ از مسابقات مختلف کشوری و اسیایی کسب کردند که شامل ۱۱۰ مدال طلا، ۸۸ مدال نقره و ۱۰۶ برنز بوده که سهم آقایان ۲۰۷ مدال و بانوان ۹۷ مدال از این تعداد بوده است.

۲۶ مهر تا ۲ آبان‌ماه هفته تربیت‌بدنی نامگذاری شده است.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو