فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی بندرلنگه در یک عملیات منسجم و مشترک پلیسی موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی بندرلنگه با همکاری عوامل دریابانی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابجایی موادمخدر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بندرلنگه با همکاری مامورین پاسگاه انتظامی برکه، رستاق و عوامل دریابانی با تشکیل چند اکیپ با کنترل نامحسوس و گشت زنی در محور گریز واقع در حوزه استحفاظی شهرستان، یک دستگاه خودرو کوئیک، یکدستگاه پرایدوانت و ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان را مشاهده و به آنان دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم بازدارنده با تغییر مسیر اقدام به فرار کردند که باتوجه به سرعت عمل ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودورها متوقف و در بازرسی از آن، ۵۵۰ کیلوگرم نوع تریاک کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری قاچاقچیان و پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر این باند، تصریح کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو به همراه ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.

موتورسیکلت پنج میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس قشم

فرمانده انتظامی قشم نیز از شناسایی و کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۷۵۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد و ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس آگاهی قشم با انجام کار اطلاعاتی از نگهداری و استفاده یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق توسط یکی از شهروندان مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ مهراب کاظمی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، با تشکیل یک تیم به محل مورد نظر که از قبل شناسایی شده بود اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، یک دستگاه موتورسیکلت خارجی ۷۵۰ سی سی بدون هرگونه مدارک مثبته گمرکی و قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مسوول انتظامی، ارزش این موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو