رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مراحل ساخت بیمارستان تخصصی ۱۴۰ تختخوابی کودکان بندرعباس به اتمام رسیده و آماده افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور است.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، دکتر غلامعلی جاودان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس با مشارکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسوولیت‌های اجتماعی این شرکت ساخته شده است.

«این بیمارستان در زمینی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در پنج طبقه با اعتبار اولیه یکهزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در مجاورت بیمارستان کودکان فعلی بندرعباس احداث شده است»

وی بیان کرد: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس که قرار است به نام «شهدای هرمزگان» نامگذاری شود، سال ۹۱ یعنی حدود ۱۰ سال پیش کلنگ زنی شد که این پروژه در سال ۹۹ ابتدای دولت سیزدهم حدود ۳۰ درصد، در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵ درصد و هم اکنون ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ این بیمارستان در صورت تامین منابع مالی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین به بیمارستان‌های میناب و بستک اشاره‌ای کرد وگفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب در سال ۹۹ حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که هم اکنون به ۶۰ درصد رسیده و کار بیمارستان بستک نیز در واقع به پایان رسیده و بخش‌هایی از آن آماده بهره‌برداری است.

دکتر جاودان یادآورشد: ساخت دانشکده پرستاری در بندرلنگه و دانشکده بهداشت در میناب از سوی وزارت بهداشت پیگیر شدیم و باتوجه به نشستی که هفته گذشته با وزیر بهداشت داشتیم، نظر قطعی برای ساخت این پروژه‌ها اعلام شد.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو