مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تشکیل پرونده برای ۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی ثبت شناور صیادی در اداره ثبت شناورهای این اداره کل خبرداد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح اقدامات انجام شده برای ثبت قایق‌های بی‌هویت صیادی اظهار کرد: درحال حاضر دو هزار و ۷۰۰ متقاضی با حضور در اداره ثبت شناورهای این اداره کل و ارائه مدارک خود متقاضی ثبت شناور خود بوده که فرآیند بررسی مدارک آنها در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: از این تعداد ۴۶۹ پرونده متعلق به متقاضیان شهر بندرعباس، حدود ۶۰۰ پرونده نیز متعلق به متقاضیان جزیره قشم و مابقی متعلق به حوزه شرق و غرب استان است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: از این تعداد پرونده دریافت شده، ۹۸ پرونده دارای نقص بوده که در اسرع وقت باید مدارک آنها تکمیل شود.

عباس‌نژاد با اشاره به ۲۰۰ مورد بازرسی از اسکله‌های صیادی در شهر بندرعباس گفت: از این تعداد ۱۲۵ مورد مربوط به اسکله سورو و ۸۸ مورد نیز از اسکله پشت شهر بازرسی انجام شده است.

وی با بیان اینکه به زودی نیز بازرسی از اسکله‌های محله خواجه عطا بندرعباس آغاز می‌شود، اذعان داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برابر با ضوابط ابلاغی در پنج بندر جاسک، قشم، کیش، بندرلنگه و بندرشهید باهنر تمامی امکانات خود را برای انجام فرآیند ثبت و صدور مجوز قایق های صیادی بسیج کرده است.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو