رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری یکی دیگر از عاملان شهادت «شهید پرکاس» رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان، در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، از دادگستری استان، هرمزگان مجتبی قهرمانی شنبه شب در این خصوص اعلام کرد: در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی و طی ۴۶ روز تلاش شبانه روزی معاونت اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، یکی دیگر از اشرار و قاچاقچیان مسلح که در درگیری منجر به شهادت شهید مسعود پرکاس به عنوان تیرانداز حضور داشته و به شهر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گریخته بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: به دستور مقام قضایی با اعزام تیم اطلاعات و عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با همکاری پلیس آگاهی گچساران، این شرور مسلح طی یک عملیات غافلگیرکننده در مخفیگاه خود دستگیر و در حال انتقال به هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: پیش از این نیز ۲ نفر دیگر از عوامل شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان به همراه صدها کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس دستگیر شده بودند.

سرهنگ شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در درگیری با باند اشرار بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

قاچاقچیان مسلح مشارکت کننده در شهادت مرزبان هرمزگانی ۶ نفر بوده که هر کدام به نقطه‌ای در کشور متواری و در مخفیگاه پنهان شدند.

مرزبانان در همان روزهای نخست شهادت شهید پرکاس، پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ روز و در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری چهار تن از عوامل اصلی شهادت این افسر شجاع هرمزگانی شدند.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو