فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته، بیش از ۱۸۴ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۲ عملیات جداگانه در آب‌های این استان کشف و ضبط شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، سردار بهادر اسماعیلی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرزبانان استان هرمزگان مستقر در ابوموسی با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقدار زیادی سوخت را به وسیله شناورهای سوختی از سواحل خلیج‌فارس بارگیری و از مرزهای دریایی کشور خارج کنند.

وی ادامه داد: مرزبانان با اقدام فوری موفق شدند سه فروند لنج حامل سوخت قاچاق را توقیف و در بازرسی دقیق از این لنج ها ۱۲۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۳۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و ۱۳متهم را در این رابطه دستگیر کنند.

کشف مشک ماری با ۶۰ هزار لیتر گازوییل در هرمز

فرمانده مرزبانی استان اضافه کرد: در عملیات دیگری مرزبانان پایگاه هرمز از وجود یک محموله سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی مطلع و به محل اعزام شدند.

به گفته سردار بهادری قاچاقچیان پس از رسیدن مرزبانان و رها کردن مشک در دریا از محل متواری شدند که مرزبانان در این عملیات با بازرسی از یک مشک ماری بزرگ جامانده از قاچاقچیان ۶۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خاطرنشان کرد: ارزش این محموله ۱۴میلیارد ریال برآورد شده و دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد.

روز دوشنبه نیز نیروی دریایی سپاه پاسداران یک فروند لنج را در آب های پارسیان توقیف کرد که در بازرسی از آن ۱۵۰هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو